Lärorik kurs

Jag läser som ni vet en fotokurs som är internetbaserad och jag kan säga att jag har definitivt lär mig en hel del!
Bara en sån sak som att få de bilder jag gör i svartvitt att se mer levande ut har jag lärt mig. Dels via bloggar på kursen och dels via nya Photoshop jag har då jag har lite mer verktyg att röra mig med. Riktigt kul och jag hoppas ni kommer tycka att det blir en liten förändring i mina bilder. Se på den här till exempel.
Den första bilden är redigerad för några månader sen då jag gjorde om den till svartvitt och ändrade allt jag brukar ändra. Den andra bilden är ett resultat på vad jag har lärt mig de senaste dagarna. Grymt kul att de att man kan göra sig liite bättre för varje dag!





Ja jag blev allt nöjd. Har dock inte orkat fixa så bilderna inte blir så stora i bloggen. Det ska jag ordna!

Kommentarer
Postat av: carola tärning

Bra jobbat lilla gumman!!

2011-09-14 @ 09:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0